مراکز درمانی - بیمارستان های دولتی

بیمارستان امام رضا (ع)

توضیحات :
  • بیمارستان امام رضا (ع) به عنوان یک بیمارستان جنرال و درجه یک در ردیف یکی از بزرگترین مراکز عمده آموزشی و درمانی سطح کشور قرار دارد. بطوریکه این مرکز علاوه بر درمان بیماران مراجعه کننده بعنوان یک پایگاه تحقیقات آموزش پزشکی و یک مرکز تعلیم و تربیت دانشجویان و دانشجویان رشته های پزشکی در سطح تخصصی و فوق تخصصی می‌باشد و همه ساله تعدادی استاژر، انترن و رزیدنت تحت نظر رؤسای بخشهای مختلف این بیمارستان تحت آموزشهای علوم بالینی قرار می‌گیرند. بیمارستان امام رضا یکی از بزرگترین بیمارستانهای دولتی  و دانشگاهی مشهد هست.

 
ظرفیت‌های درمانی:
  • مجتمع امام رضا (ع) در حال حاضر با زير بنای ۱۸۷۲۰۰ مترمربع، ۱۸۳۸ تخت مصوب،  حدود ۳۱۰۰ نفر پرسنل و ۲۰۰ نفر پزشك هيأت علمی به عنوان بزرگترين مرکز آموزشی فعاليت می‌نمايد. اين مجتمع مفتخر است تحت لوای بارگاه ملكوتی حضرت رضا(ع) با تعهد به حفظ و ارتقاء سلامت مردم و با بهره‌گیری از اساتید و کارکنان مجرب و به کمک روزآمدترین دانش، مهارت و فناوری پزشکی خدمات آموزشی، پژوهشی و درمانی منطبق بر نیازهای استان، منطقه و کشور ارائه می‌نمايد.
  • همچنین مرکز تخصصی اورژانس عدالتیان، بزرگترین اورژانس متمرکز کشور در این مرکز قرار دارد که شامل ۸۹ تخت بستری و ۷۲ تخت ICU می‌باشد.

 
تجهیزات و امکانات مهم مرکز:
  • از دیگر تجهیزات و امکانات بیمارستان امام رضا می‌توان به سی تی اسکن، سی تی آنژیوگرافی، آندوسکوپی، کولونوسکپی، برونکوسکپی، ERCP، سنگ شکن، اورودینامیک، کلینیک خواب، لیزرتراپی، کرایوتراپی، کوترتراپی، نوردرمانی، الکترومیوگرافی، الکتروانسفالوگرافی، الکتروکاردیوگرافی، اکوکاردیوگرافی (اعم از اکواسترس، اکوبافتی و اکو رنگی)، آنژیوگرافی قلبی، آنژیوپلاستی، پیس میکر و ICD، هولتر فشارخون و مانیتورینگ، تست ورزش، تست سنجش تراکم استخوان، شنوایی‌سنجی، گفتاردرمانی، فیزیوتراپی، و بازتوانی قلب اشاره کرد.

 
خدمات درمانی مهم مرکز:
  • در این مرکز ۳۶ بخش به منظور بستری نمودن بیماران وجود دارد، بخشهایی از جمله ارتوپدی، ارولوژی، نفرولوژی، جراحی، سوانح، قلب، سی‌سی‌یو، جراحي قلب باز، آنژيوگرافی، داخلی تخصصی (غدد، ريه، خون شناسی و..)، آی‌سی‌یو داخلی، عفونی، گوش و حلق و بینی، پوست، روماتولوژی و هماتولوژی، اطفال، نوزادان، آی‌سی‌یو نوزادان، زنان و زایمان، جراحی زنان، سايكوسوماتيك، جراحی پلاستيك و سوختگی زنان و مردان، دیالیز، سنگ شكن، آی‌سی‌يو و …

اطلاعات تماس و آدرس:
  • تلفن تماس: 05135423970
  • تلفن گویا: 00985138050
  • تلفن واحد گردشگری سلامت: 00985138521119
  • آدرس وب سایت بیمارستان: https://tourism.mums.ac.ir
  • آدرس مرکز: خراسان رضوی، مشهد، میدان بیمارستان امام رضا(ع)، مرکز آموشی پژوهشی و درمانی امام رضا(ع)

بخش های موجود :

پکیج های قیمتی بیمارستان امام رضا (ع) :

در خبرنامه ما ثبت نام کنید

اطلاع از آخرین اخبار درباره حوزه گردشگری سلامت