بیمارستان پاستور نو

مراکز درمانی - بیمارستانهای غیردولتی

بیمارستان پاستور نو

توضیحات:
  •  با توجه به گسترش روزافزون شهر مشهد و نیازهای درمانی در سال ۱۳۵۲ به همت جراح عالیقدر جناب آقای دکتر عبدالحسین توکلی‌زاده تصمیم بر احداث بیمارستان خصوصی در مشهد گرفته شد که این امر در سال ۱۳۵۲ با آغاز عملیات ساختمانی شروع و در سال ۱۳۵۶ عملیات ساختمانی به اتمام و بیمارستان به بهره‌برداری رسید.
  • در سال ۱۳۸۳ با تصمیم هیئت مدیره و موافقت سهامداران به منظور ارتقاء خدمات درمانی و رفاه مراجعه‌کنندگان و راه‌اندازی بخش‌های درمانی فوق تخصصی نسبت به گرفتن مجوزهای لازمه جهت احداث ۲۴۰۰ متر مربع در ۶ طبقه اقدام و با توسعه بیمارستان بر تعداد اتاق‌های خصوصی افزوده و اتاق‌های عمل جدید نیز به تجهیزات پیشرفته مجهز گردیدند. در حال حاضر فاز سوم بیمارستان جهت راه‌اندازی بخش‌های فوق‌تخصصی بیشتر و در جهت افزودن فضای لازم بر اساس استانداردها در حال اجرا و ساخت می‌باشد.

 
خدمات درمانی:
  • گوش و حلق و بینی، زنان و زایمان، جراحی ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب، جراحی پلاستیک، جراحی عمومی، جراحی اطفال، جراحی اورولوژی

 
بخش‌های موجود:
  • اتاق عمل، اورژانس، ICU ،NICU، بخش مامایی، بخش جراحی زنان، بخش زایشگاه، بخش جراحی مردان 

 
تجهیزات:
  • اتاق عمل بیمارستان پاستورنو دارای تجهیزات عمومی و خاص اعمال جراحی از جمله لاپاراسکوپی، لیزر جهت اعمال هموروئید، سینوسکوپی، سنگ شکن، گاما پروپ، هیسترسکوپی و مانیتورینگ‌های پیشرفته جهت مراقبت حین جراحی و بعد از بیهوشی در ریکاوری می‌باشد.
  • بخش جراحی زنان در طبقه دوم ساختمان قدیمی بیمارستان واقع شده که از نظر موقعیت مکانی و دسترسی مراجعین از سمت راست به بخش دو و خروج اضطراری و از طریق راه پله‌های بخش به زایشگاه و NICU در طبقه اول و همچنین اورژانس در طبقه همکف منتهی می‌شود. این بخش شامل ۴ اتاق ۳ تخته و ۲ اتاق ۲ تخته می‌باشد که ۱۶ تخت فعال دارد. به منظور سهولت ارتباط بیماران و همراهیان محترم خطوط تلفن داخلی با شماره اتاق تعبیه گردیده است. داخل هر اتاق کاناپه تاشو جهت استراحت همراهیان در نظر گرفته شده است. همچنین این بخش شامل اتاق ایزوله، اتاق کار و رختکن می‌باشد. ایستگاه پرستاری به منظور دسترسی سریعتر به بیماران در مرکز سالن قرار گرفته است. در این بخش بیماران جراحی‌های زیبایی، عمومی، زنان و ارولوژی بستری می‌شوند. پرسنل پرستاری این بخش بسیار مهربان و مسلط به فنون و اصول پرستاری هستند. فضای داخل سالن و اتاق‌ها از طراحی زیبا و روشن و سقف‌های دکوراتیو با طرح‌ها و مناظر زیبا و آرامبخش طراحی و اجرا گردیده است.

  • بخش زایشگاه در طبقه اول بیمارستان قرار دارد که از نظر موقعیت مکانی به گونه‌ای واقع شده است که از یک ورودی دسترسی به بخش اطفال و از ورودی دیگر دسترسی به بخش اورژانس و از هر دو ورودی دسترسی به بخش NICU به سهولت میسر است. فضاهای این بخش شامل اتاق معاینه بیمار، ایستگاه پرستاری، اتاق لیبر (پیش از زایمان)، اتاق انبار، اتاق زایمان، اتاق کار، اتاق Post Partum (پس از زایمان)، اتاق استراحت و رختکن پرسنل می‌باشد.

  •  
اطلاعات تماس و آدرس:
  • تلفن: 46-00985138410244
  • وبسایت بیمارستان: http://pastorno-hospital.com
  • وبسایت واحد گردشگری سلامت: pastorno-hospital.com/fa/ipd
  • آدرس: مشهد، بلوار احمد آباد، خیابان پاستور، بیمارستان پاستور نو

پکیج های قیمتی بیمارستان پاستور :

در خبرنامه ما ثبت نام کنید

اطلاع از آخرین اخبار درباره حوزه گردشگری سلامت

    نویسنده

    مهندس ایمان سعادتمند